هارد ریست یا کد ریست گوشی نوکیا چیست؟

سامسونگ یک شرکت کره ایی و جز 5 برند مطرح جهان است. این برند از تنوع محصولی بالایی برخوردار است و محصولات آن در هر لاین، همیشه حرفی برای گفتن دارد. در این وبلاگ به معرفی محصولات این برند از جمله لوازم خانگی سامسونگ، موبایل سامسونگ، لبتاب های سامسونگ، تبلت و نوت بوک سامسونگ می پردازیم.

هارد ریست یا کد ریست گوشی نوکیا چیست؟

اکثر گوشی های هوشمند دارای کد های مخفی هستند و حتی یک گوشی بند انگشتی تمام گوشی های کلیدی مانند نوکیا هم دارای کد ریست گوشی نوکیا میباشند که میتوانیم بوسیله آنها از یکسری مشکلات گوشی مان به راحتی در چند ثانیه به راحتی رهایی یابیم. اما این نکته را فراموش نکنیم که همیشه در تعمیرات موبایل و یا حتی زدن یک کد مخفی ساده ریسک و امکان بهم ریختگی فایل های دامپ گوشی و یا بریک شدن و یا حتی از دست رفتن اطلاعات بالا میباشد.
کد ریست در گوشی نوکیا یا هارد ریست در هر برند متفاوت است و شما نمیتوانید از هر کدی برای هر گوشی دیگری استفاده نمایید بنا بر این ما در ادامه به شما انواع کد ها و کاربرد های آنها را برای شما لیست مینماییم.


هارد ریست یا کد ریست گوشی نوکیا چیست؟

کد فرمت و یا ریست گوشی نوکیا و برداشتن رمز نوکیا

برای هارد ریست فرمت و یا ریست کردن گوشی نوکیا ابتدا میبایست گوشی خودتان را تا حد اقل 30 درصد شارژ کنید چرا که اگر میانه کار شارژ گوشی تمام شود گوشی شما به مرحمت الاهی میپیوندد و این برای گوششی های هوشمند و ایفون نیز صدق میکند. و اما مراحل کار به این صورت است که:
  • ابتدا گوشی خود را شارژ نموده
  • کد دستوری ستاره مربع 7370 مربع و یا کد ستاره مربع 7780 مربع را بگیرید
  • کد امنیتی گوشی خود را وارد کنید و اگر تابحال کدی بر روی گوشی خود نگذاشته اید کد^12345^ را بزنید.
اگر رمز گوشی خود را فراموش کرده اید و یا مدام اخطار رمز اشتباه مشاهده میکنید در بعضی مدل ها میتوانید از کد ستاره مربع 2640 مربع استفاده کنید تا رمز شما را نمایش بدهد.( فرمت کردن گوشی نوکیا )
  • اگر کارتان برای هارد ریست یا ریست گوشی نوکیا راه نیفتاد و یا رمز گوشی خودتان را فراموش کرده اید نگران نباشید و در ادامه با ما همراه باشید.
  • اگر گوشی شما روشن است و میخواهید فقط گوشی ویروسی خود را ریست کنید میتوانید علاوه بر کد بالا یا در صورتیکه کد بالا عمل نکرد به منوی گوشی سپس تنظیمات و سپس انتهای منو به بازگشت به تنظیمات کارخانه یا factory reset را بزنید و کد 12345 یا 1122 یا 1234 و نهایتا 00000 و0000 را بزنید تا گوشی ریست شود.
  • روش دیگر هارد ریست یا کد فرمت و ریست گوشی نوکیا و برداشتن رمز نوکیا به این صورت است که گوشی خود را خاموش کنید و کلید های ترکیبی (ستاره) + (3) + (کلید تماس یا سبز) + (کلید پاور یا قرمز) را همزمان نگه دارید تا منوی ریست برای شما ظاهر شود و پس از اینکه عملیات ریست و یا فرمت نوکیا آغاز شد کلید ها رها کنید. و حتما دقت داشته باشید که در اکثر مدل ها اطلاعات گوشی پاک خواهند شد و حتی رمز گوشی برداشته میشود.
  • اگر با هیچ کدام از روش های بالا کارتان به درستی انجام نشد به شما استفاده از کرک های موجود در بازار تعمیرات موبایل را میدهیم که با استفاده از کامپیوتر میتوانید به راحتی گوشی خود را فرمت کنید و یا رمز آن را بردارید برای مثال کرک میراکل که یکی از قدرتمند ترین کرک های موجود برای فلش و فرمت گوشی های نوکیا و یا لمسی میباشد.


بخوانید:مشکلات شایع در لوازم خانگی سامسونگ 

برنامه فرمت و ریست گوشی نوکیا

نکته مهم در این باره این است که اگر از ویندوز 7 استفاده میکنید که فقط درایور ها را نصب کنید و گوشی را خاموش به سیستم طبق اموزش های توی اینترننت عمل کنید و اما اگر ویندوز 10 یا 11 داررید بهتر است برای نصب درایور مربوط به پردازنده گوشی خود ابتدا امضای نصب درایور ویندوز را غیر فعال نمایید که میبایست قبل از آن در اینترنت اموزش ان را مشاهده و عمل نمایید و سپس نه تنها ریست نوکیا بلکه تمامی گوشی ها را میتوانید بوسیله آن انجام دهید.
 
هم چنین به وسیله این محصول ما که در بالا ذکر شده نیز میتوانید به راحتی گوشی های نوکیا ، سامسونگ ، و تمامی گوشی های کلیدی را فرمت و چنج سریال نمایید منتها میبایست ابتدا درایور های گوشی مد نظرتان را به درستی نصب نموده باشید. (برای کسب اطلاعات بیشتر به پشتیبانی در واتساپ پیام ارسال نمایید)

برنامه فرمت و ریست گوشی نوکیا
نتیجه گیری:
کد ریست گوشی های نوکیا در مدل های مختلف این برند متفاوت خواهد بود و ما در سروش موبایل با تکیه بر دانش تیم تعمیراتی خود در این مقاله گوشیه ای از روش های ریست و فرمت گوشی های نوکیا را برای شما مخاطبان عزیز بازگو کرده ایم و در نهایت پیشنها ما اینست تا برای انجام کارهای تعمیراتی نرم افزاری و سخت افزاری گوشی خود به یک متخصص مراجعه و مشورت نمایید.
در مقالات بعدی و در اینده ما اموزش های مربوط به کد ریست و فلش گوشی های سامسونگ و دیگر مدل های گوشی های کلیدی و لمسی و هوشمند اصلی و چینی را به صورت مفصل توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.


تعمیر گوشی نوکیا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.